tag:blogger.com,1999:blog-1653204459400088056.post1033896355652653067..comments2015-06-10T13:49:45.087+02:00Comments on Strandbergs bildrulle: Varning för farliga råd om halkkörningLennarthttp://www.blogger.com/profile/17711109899417650481noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1653204459400088056.post-56149489226702952812008-06-26T10:49:00.000+02:002008-06-26T10:49:00.000+02:00Jag vill självklart ha bästa däckenfram.Kan jag in...Jag vill självklart ha bästa däcken<BR/>fram.Kan jag inte styra är det ju kört, hellre en sladd du kan häva en att det går rakt fram, samt att mesta <BR/>av bromskraften ligger fram som alla vet.<BR/>EmeryAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1653204459400088056.post-10539434440655323642007-10-13T12:23:00.000+02:002007-10-13T12:23:00.000+02:00Just det som beskrivs här om den framhjulsdrivna b...Just det som beskrivs här om den framhjulsdrivna bilen när man släpper gasen t ex i en kurva är motiveringen till att man alltid säger att man skall ha BÄSTA DÄCK BAK på alla typer av bilar.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1653204459400088056.post-73397844653324573342007-10-11T05:14:00.000+02:002007-10-11T05:14:00.000+02:00Det är nog en instinktiv reflex att föraren försök...Det är nog en instinktiv reflex att föraren försöker minska fordonets rörelseenergi genom att lätta på gasen i en situation då föraren känner att han/hon håller på att förlora kontrollen över situationen/fordonet. <BR/><BR/>Den optimala lösningen vore kanske att låta elektroniken få fatta de avgörande besluten i sådana situationer?Anonymousnoreply@blogger.com